Hemma!!!

Tjoho nu är jag tillbaka!!! :D

Äntligen hemma från den 6 timmars långa resan hit till Stockholm från kalla Tandådalen vid Sälen xD Min laptops dumma batteri dog precis när jag skrev det här inlägget så nu får jag skriva det igen, färbannade sak...
I alla fall så kom vi hem för ett tag sedan och åt kebab så min mage spricker någ snart, haha! Och gissa vad det första jag tänkte på var, när jag kom in genom dörren?
Jo:
MITT RUM, MITT ÄLSKADE RUM!
Lite förvånad själv att det inte var min dator jag tänkte på först haha :D

Det var väldigt vackert i fjällen, mycket kyla och snö såklart. Och ganska tråkigt faktiskt, så som vi var världens största nybörjare i skidor och allt så åkte vi bara i nästan två dagar. Sen gick vi ut på promenader och åkte pulka lite såna grejer xD Men stugan vi bodde i var väldigt mysig, men varm! Det var verkligen kallt där, blev skit förvånad när vi kom till Stockhol  och det var bara 5 minus grader, medans det var kanske 14 eller så i Tandådalen.
Något/några/någon jag verkligen behövde/saknade i fjällen: mina kompisar <3, en nagelfil för att mina dumma naglar gick sönder hela tiden och jag ville inte klippa de, MIN DATOR SÅKLART!,bloggen :D och ANIME!!!!

Nu ska jag kolla på en video som Shakal vill att jag ska se xD Sen kolla på anime yay!!!!!
Niggy :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0