Hej då 2009

Lite blandade bilder från 2009 <3
Hej då 2009!!!!
Warning: Långt inlägg xD!!!
xD Någonstans i Augusti, det är 5 personer på bilden. Ciny bakom min vänstra arm.
På väg till Taekwondo, oktober något :D!
Ritade på Ali (lärare i Matte och No) xD Skulle vara som en katt...
Teckningar bara
Vi var på bröllop, den 31 eller 30 oktober. Vacker brud :D
Tro det eller ej, men det här skulle likna Rob Pattinson. Misslyckad xD
På skolavslutningen för jullov :D
December så klart xD
Tror att det var sommarlov här :D
När pappa precis fått sin nya kamera skulle det lekas paparaazzi (är det rätt stavat >-<???).
Brorsan ser död ut...
Kossan jag xD
Mammas födelsedag i Juni :D
På sommarlovet ska man självklart bada!!! Och brorsan kan ju inte sluta tjata om sin båt som ska med...
Nu kommer lite bilder från Cypern =D (som vi besökte i två veckor någonstans i juli tror jag..)!!!
Mamma ser ut som värsta hajen <.<
Fina hotellet :D Älskade deras personal xD de var snälla och roliga.
En solbränd jag haha!
Älskade havet =D!!!!
XD Smile!!!
Vi var på museum om Vasa skeppet (trooor att det var så skeppet hette <.<)
Gissa om han är riktigt???? Nope vax tror jag, skit coolt =D
På väg hem, vad glad han ser ut...Minns att han sa något galet om blommorna xD
Lite bilder från min födelsedag som var i oktober, jag var vampyr...(det där röda på min tröja är färg för håret..var stressad så jag träffa fel XD)
Hahaha älskar den här bilden xD
Där sitter alla grisar små <.<
Mario :D
Och så hade vi gradering före sommarlovet, som jag klarade =D Före jullovet klarade inte jag (inte det här jullovet heller för den delen xD)
På skolavslutningen ^.^
Nu är jag trött, pewh!!! Ni vet inte hur länge det tog att skriva inlägget, speciellt med ett irriterande batteri på datorn som är konstigt...och en latmask mig xD!
Ses senare/nigina!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0