Brand

Tja :D

Måste bara säga en ska innan jag börjar inlägget...min laptops batteri är skit, så därför kan jag inte sitta på laptopen och blir tvungen att skriva från vår andra dator...som hackar 24/7. Vilket betyder att jag kanske inte kan ladda upp bilder, för varje gång jag försöker krashar alltihop!! Irriterande...

I alla fall, tillbaka till inlägget :D
Vi fick sluta ca 2 timmar tidigare idag, för att bildsalen/musiken hade börjat brinna! Några idioter hade lekt med smällare. De kommer att anmälas och grejer...
Ah nu kommer vi inte kunna ha bild (musik är bara tråkigt.) :(  Vår klass satt och käkade lunch när larmet kom, jag brydde mig knappt XD

Jaja, ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0