Pewh!!

SNart dags för läggdags, rimas xDD

Pewh!! Blev äntligen klar med matten!!!!!!!!

eller jag ser nog mer ut så här just nu <.<

( dött uttryck)
XDD Jag tror att alla mina hjärnceller har blivit utrotade av all matte...jag gjorde hm...
från uppg 56 till 92 :3
( egentligen skulle man ta hem om man inte låg på 26 tror jag <____< men ja..ni vet...M.T XD)
Sowwyh for så lite uppdatering idag =S men jag jobbade verkligen mycket xD Men i morgon ska jag skriva flera inläggg ;) För i dag så sminade jag mois ( hon och mario sa att det blev fult...typ, men några andra sa att det blev snygg xD) och så hämtade mois sin kamera efter skolan och vi fotades lite grann :3
Det är en sak jag undrar x.x
Typ, om tävlingar xD i Serines tävlingar vinner man bloggdesginer, hos Foki vinner man prylar osv =S
Jag har inga priser X_X men jag vill så gärna hålla tävlingaaaar!! ( fast inte som Fokis eller Serines typ...de ska vara liiiite annorlunda xD) Så..jag undrar om någon vet vad för priser jag kan ge ut eller om det skulle gå bra med bara ty " äran " xDD att komma 1:a osv...
Svara tack =D!!!
Här är bilden jag inte kunde lägga upp tidigare ( på matteboken och allt...)

Ska nog gå och lägga mig då =3
var snälla och kommentera min blogg annars..blir jag tvungen att äta de som ej kommenterar <...<
XDD
@__@ jag kommer vara som en zoombie i morgon om jag inte får frid och ro!! xD ( trots att vi har sovmorgon i morn för gympa-läraren ska vara borta eller något =333333)
God natt allihop ^-^
Niggis
~0[^-^]0~
Obs!!: Tack Serine för hjälpen med bloglovin xDD jag är riktigt knäpp...<3

Kommentarer
Postat av: vesna

hahaha jaa :D fast ja älska simpsons mer :D

2009-09-03 @ 22:37:35
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

hahaha ja =)

2009-09-03 @ 22:40:54
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: DialaAmeliaSaleh

:OO Min kompis Serine ( www.seliine.blogg.se) gör fina designer :3 Hon hjälpte mig med min blogg, men din blogg är redan snygg ;P

Jag hade tänkt göra bara vanliga muffins men med en vis dekoration meeen våran karamellfärg va slut så jag kunde inte göra ;_; gjorde bara pannkakor istället....i 3 timmar...ren tortyr det är vad att laga pannkakor är XD

:OOO Om dina choklad muffins inte är för hemliga <.< >.> kan jag få veta receptet =DDDDD???!! XD

God natt för nu :3

Niggis

~0[^-^]0~

( Hoppas alllllllt går jätte bra med din mamma =( )



Ja;P men jag känner inte henne känns pinsamt och be någon göra de;D haha awe taack men känns inte så personligt eftersom andra har det säkert med och sånt ju:) men det kommer med tiden har lite kompisar som nördar sånt här så kan fråga dem när ja orkar XD hihi e lite lat av mig.. Ja nej klart inte dem är hemliga men kan berätta vad ja brukar ha i så blir de gottis:D vill du att jag ska skriva receptet här?



Duktig du är som pluggar matte, jag själv hatar matte riktigt mycket värsta som finns XD hahah har svårt för de så kan vara därför:D

2009-09-04 @ 11:23:09
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: Laila

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)



2009-09-04 @ 15:33:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0