Läggdags snart ;_;

Sowwyh för att jag är så lat och skriver så lite >-< måste verkligen kämpa!! xD
Har nyss badat och ska nog lyssna på musik eller så :D
Har inga bilder eller så idag >.< tror jag...
:OOOO Och vet ni vad??????
OM BARA ..HM....2345
4 DAGAR?
KOMMER GAKUEN ALICE 20:E BOKEN UT!! YAAAAAAAAAAAAAAYIES ( ÄVEN OM DET BLIR I JAPAN...)
X333 Kan inte vänta hehe ^-^
-mumsar i mig pancakes - xD Gjorde idag, tänkte göra muffins också meeeeen....vi hade inte karamellfärg och jag ville väldigt järna dekorera de ;_; så ....när vi skaffat karamellfärg måste jag göra muffins xD!
( längre ner kommer bilder på gakuen alice x3 för många vet ju inte vad det är...)

http//:en.wikipedia.org/wiki/gakuen_alice
:O
I alla fall xD Ska försöka vara mer aktiv från och med nu :3
( jag ska be Serine i morgon om hjälp när der gäller bloglovin också >.< så sowwyh Vesna, jag kommer nog kunna följa dig genom bloglovin från och med i morn...)
Mammmmmmaaaa är hemma nu =DDD -hör dörren stängas - Hon jobbar på onsdagar och tisdagar från 1 till 10 V_V

X__X jag har försökt lägga upp några bilder när det gäller gakuen alice...men alla blir så jävla små >_<!!!

God natt för idag xDD
Niggis ~0[^-^]0~

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötnos :) Ja allt är super, lite trött bara, saknar min pojkvän :P haha =)

2009-09-03 @ 00:49:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: taack så mycket:) ska försöka fixa finare design hur jag själv vill ha det. Ska bara hitta någon som kan det så dem kan förklara hahaha :D :)



Några speciella muffins du vill göra? jag har ett recept på choklad muffins sm e såååå goda XD tycker jag alla fall hahah

2009-09-03 @ 15:43:38
Postat av: diala amelia saleh

Sv: taack så mycket:) ska försöka fixa finare design hur jag själv vill ha det. Ska bara hitta någon som kan det så dem kan förklara hahaha :D :)



Några speciella muffins du vill göra? jag har ett recept på choklad muffins sm e såååå goda XD tycker jag alla fall hahah

2009-09-03 @ 15:44:16
URL: http://dialaams.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0