Godis mums :3

Hej :D!!!

Sitter här, och mumsar i mig godis, efter hela den låånga dagen >-<
Fört skola
Sen åkte jag och Kaotar till SKärholmen vart vi bara köpte liiiiite godis, 1 klubba lite sura grejer valde jag och två kolor tog Kaotar xD
Kom hem, åt snabbt och sen Taekwondo...
Kom hem och diskade
och nuuu sitter jag äntligen och bara vilar xD
Ska nog rita klart Serines bild snart, hom kommer lägga upp den på sin blogg när den är klar, fast hon kommer bara få den på måndag i skolan =S ( www.seliine.blogg.se )
Jag har en gigantisk nyhet =DDD!!!!
Jag ska nämligen hålla min första tävling här i bloggen =D Och jag hoppas att många kommer delta, trots att det inte blir några priser >-< så skulle det ju vara ganska kul ändå..och man vinner äran xDDD....Snäääälla var med :(!!!
Mer om tävlingen kommer snart =D för jg måste fixa till några saker först :3 Seees =D
Niggis ( VAR MEEEED TACK!! XD)

Kommentarer
Postat av: Serine [Bloggdesigner]

Jag är med ;D

2009-09-05 @ 09:14:57
URL: http://seliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0