God morgon xD?

God morgon till sömntuttor XD?

Själv vaknade jag 9 och sen låg jag bara i sängen till 10 =S sen ja....frukost och så xD
Var för typ 1 timma sedan i sy-affären bredivd  tunnelbanan och köpte knappar och pärlor, min mamma har stickat ( och min mammas kompis, men det var min mamma som började xD) en grön kofta till mig =S Egenltigen så började hon på den för typ 2-4 år sedan =_= men den lata kvinnan glömde helt bort om den ;_;
I alla fall =D Jag tog några bilder inför tävlingen som jag ska berätta om snart, men det är det att ljuset var så dåligt så bilderna blev skit...df kommer jag att behöva göra om det jag skulle göra och ta nya bilder ;_;
Måste gå och  fixa om till tävling då V_V ses snart igen =D

Niggis ~0[^-^]0~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0