Ballet på Kungliga Operan :3

Back! :D

Har städat nu X3!!! Nu tänkte jag berätta om de smååå nyheterna xD Igår så var vi ( jag, min knäppa brorsa och mamma ) på ballet och kollade på Svansjön :D



Handlade om Prinsessan Odette som blir förvandlad till en svan av en elak trollkarl och sen blir prinsen kär i henne xD
( har sett filmen...tecknad xD)
Hella förestälningen var bra, speciellt musiken :3 som var väldigt vacker, men man blev otrligt trött x.x den var hela 3 tim och 10 min, fast egentligen bara två tim och 1 tim och 10 min var till för att årkestern och balletdansörerna skulle få paus ( vi med xD) Skulle gärna gå och se ballet igen :3 ( bara liiiite kortare...) Helst Spadder dam xD Det som var coolast med Svansjön var att typ 30-45 per gjorde visa rörelser precis samtidigt x.x jag och typ 1 eller 2 kompisar till skulle aldrig kunna göra prick samtidigt tror jag..xD Kanske om hundra år då :3

http://www.youtube.com/watch?v=MtVaxqP7aRk
( vet ej hur man gör så att videon visas här...)
Iaf, måste dra nu ska käka >.<!! Hej då :3
Niggis








Kommentarer
Postat av: DialaAmeliaSaleh

På tiden att du Kom igen ?!?! haha:D

2009-09-30 @ 21:01:35
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0