Pewh!!!

hej :D

har varit hemma i typ...1 timma och 30 min efter en lång torsdag, först med urtråkiga lektioner där man nästan håller på att dö men sen kom det roliga =D Fast jag tjurade på en tjej i skola för hon irriterade mig x.x..... men efter skolan så åkte jag Maria, Kaotar och Serine  ( + hennes brorsa Arshak.....han skulle köpa gamecard till wow) till Skärholmen där vi kollade runt lite i affärerna ( bara en halv timma hann vi med ;_;  ) sen åt vi kebab :3 Jag köpte ett halsband och nagel dekorationer =DD Medans Maria köpte två bälten och ringar, och Kaotar köpte en liten söt jacka till hennes grannes nyfödda baby xD ( serine köpte inget..hon hade tänkt köpa en midjekjol men hittade inte någon snygg...)
Serine filmade en liten video och tog några bilder, men de kommer lite senare för hon har inte skickat bilderna än medans videon sölar x.x
Men här är en bild på halsbandet ( sorry för kvaliteten, men min webcame suger verkligen....)


Det är en katt...<.<
Från Glitter för bara 15 kr :D Först tänkte jag ta den, sen lämnade jag tillbaka den, då tänkte Serine ta den, sen lämnade hon den och då tänkte jag ta den, men då ångrade jag mig och sen..ja..jag ångrade mig igen och tog den XD!!! Fast den är söt :3
Nu ska jag nog göra läxor ;_; skriver lite mer senare =D!

Niggis :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0