God natt allihop :D

God natt med er :D
Ska lägga mig snart tror jag, så det blir inga fler inlägg för dagen xD
TTT___TTT Min feber går inte ner utan upp!!!! Och min brorsa är helt frisk!! Trots att vi har varit sjuka lika länge!!!!!!!!  >_> Tja...fast visa sitter nog inte i över 5 timmar och pluggar matte, nej de glor på tv och spelar ps2 @[email protected] på fredag ska vi på bröllop, jag måste bli frisk innan fredag!!!! Men hur om jag fortfarande har jätte mycket matte som ska göras minst till i morgon ;_;?? ( kan ej tala om vart jag ligger...för då kanske visa motståndare sätter fart...) Hoppas hon inte läser min blogg xD har pratat med Serine ( www.serine.se) och för att bli frisk ska jag:
1. Ha hela 3 lakan när jag sover...
2. Strumpor och strumpbyxor...
3. Mössa >_<
4. Halsduk
5. Kofta!
6. Långarmat >-<
Kommer dö, save me someone DDDx!! Kanske borde ta t.o.m handskar x.x när jag ändå klär mig till vinter inte till sömns xD
Faktsitk en smart ide xD
God natt då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0