Foki

Hej igen xD En snabbis x3
Igår så tänkte jag och Serine åka till stan på söndag för att kanske få träffa Foki =S Och så här såg det ut när jag skulle fråga min mamma xD:
Jag: Maaaamma, fpr jag åka till stan med mina kompisar??
Mamma: Vad ska ni göra där?
Jag: Gå runt, fika och sen träffa en kändis *.* eller inte precis en kändis men en bloggerska.
Mamma: Inte blondinbella idioten??  ( O.o hur kan hon veta vem det är, och jag har inget emot blondinbella...fast jag läser aldrig hennes blogg xD)
Jag: Nej det är Foki... -hon drar-
Några minuter senare kommer min pappa hem ( var kanske i källaren??) Och jag frågar min mamma:
Jag: Får jag???
Mamma: Fråga pappa.
Jag frågar pappa och berättar allt igen...
Han skickar tillbaka mig till mamma -.-" Jag är inget brev! xD Men i slutet så fick inte Mois och Serine åka, så vi åker inte v.v Min mamma föreslog teater...High school musical, men jag skulle vilja  se Darren Shan istället :O Den verkar bra och Serine är kär i den xDD??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0