EMA 2009

Heej :D
Har röstat på typ alla mina favorit artister när det gåller MTV Awards i Europa, som kommer att hållas den 5:e november i Berlin :3 Måste se!!!! xD Några av dessa favorit artister var t.ex. : Lady gaga, Beyonce, Katy Perry ( hon måste vinna något, uppfattat läsare???!!! XD) och Greenday :D Hoppas åtminstonde hälften av de jag röstat på vinner :3
X_X...varför skrev jag inte ner de jag röstat på?? Nu kanske jag inte minns....v.v vad knäpp ( mitt minne suger, sist så glömde jag när jag sist badat xD) Men gå in och rösta nu :DDD
X__X VIlket dåligt väder det är btw...hoppas det blir bättre =S
Obs!: Det är inte
som om jag badade den gången för hundra gånger sedan, utan 2 dagar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0