Bättre nu än aldrig?

God kväll xDD
Vad artig jag är <.< Haha.
Iaf, så tänkte jag bara visa er två bilder jag snott från ett par klasskamraters blogg från fotograferingen >_< även om fotograferingen var för över en månad sedan?? Eller så xD
I don't remember...
Men det är ju faktiskt bättre nu än aldrig (eller hur man nu säger...) så här får ni se de :D ( ska be Kaotar om fler, för jag tror att hon har flera stycken xD)
X_X Varför blir de så smååååå???!!!
XD Cindy skulle ta en bild på mig och Zainap när Kaotar sprang förbi xD
Igen liten....min dator vill dö...
XD Här ser man mig knappt, för att jag sitter bakom Kaotar och läser, vi hade " lektion" förre fotograferingen.
Ses snart igen =S?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0