6600i

God morgon, eller rättare sagt god dag xD

Har fått en ny mobil =DDD
En Nokio 6600i och jag totallt ääälskar den X33!! ( min gamla sög verkligen....)
Egentligen så ville jag ha en Samsung S7350, men den kostade lite väl mycket så jag tog istället den här och de har nästan samma funktioner :D Fast Samsung mobilen var nog liiite snyggare xD
Sen åkte vi till Cervera och mina föräldrar köpte massa grejer =S och just nu så grillar min pappa =DD
I Love love love meat

( från google, vårat ser hundra gånger godare ut xD!)


Nu ska jag nog läsa lite manga på datan eller se =S
Ses senare =D
Niggs


( Anti-kitty xD, fast jag gillar hello kitty märken...)


Kommentarer
Postat av: DialaAmeliaSaleh

haha taack så jätte mkt:D har lyckats klura ut hur man gör proffsigt vah?;D heuheue :) hur e allt med dig?:)

2009-10-03 @ 15:06:18
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0