Tomteblos!

Bo! xD
Åt lunch för ca 2 timmar sedan, som bestod av några bullar som innehåller kött och självklart inte är söta, skulle ju vara sjukt. Var också ute med Hanna,Ida och brorsan (som vi stötte på i affären) Hanna skulle köpa present papper och Ida ville ha en häst (leksaks såklart)...Min brorsa handlade julklappar xD
Sen så stack Ida hem (Hanna och Ida är syskon <.<) och vi brände tomteblos eller hur man nu säger xD Lite bilder:
Påvägen hittade vi en förstord lampa xD Och självklart ska Top Modellerna posa framför den <.< ( jag och Ida)
Jag ser helt sjuk ut XD
Varför blundar alla X_X?? Nytt mode...
Stolt Ida med sin häst som ingen får röra. Vi försökte klappa den och då slog hon ihjäl oss...
Och allt verkar privat om den också:
Hästen: Privat!
Namn: Privat!
Kön: Privat!
xD Om någon skulle vilja köpa en så finns de på maxi för 299kr, i olika färger.
Vi såg en snygg bil på vägen hem xD förutom att den var smutsig och snöig...
Sen var det dags för tomteblos! Och dumma Hanna ville inte vara med i min blogg T_T ( bilder och videoklipp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0