Sushi is coming <.<

Yay!!! Mamma har börjat med sushin :D!!! Om en halv timma har risen svalnat lite och då kan man börja rulla och greja=fixa sushi X3!!! har inte ätit något sen kl 11, förutom choklad en bit bröd och druckit fanta...
Vad gör ni läsare då =D? Själv gör jag inget x_X förutom att lyssna på musik just nu. Under dagen har jag bara spelat data kollat lite på tv och försökt fixa en tomte...ni får se honom senare. På grund av den lilla skit grejen har jag lim på tre fingrar typ och det är sånt där super glue så jag det år bort om några dagar enligt min mammas kompis som också fått sånt lim på händerna en gång. Annars ringer någon sjukhuset <.<!
Bild tagen i en kinesisk affär där jag hittade det fina paraplyet xD jag ser sömnig/drogad ut..X_X

Kommentarer
Postat av: Dilem

vart är det?

2009-12-20 @ 19:27:47
URL: http://daseeelyn.blogspot.com
Postat av: nigina

i medborgarplatsen ( stationen hette så X_X) leta efter ringgatan tror jag något

2009-12-20 @ 21:26:03
URL: http://niggis.blogg.se/
Postat av: dilem

okej, älskar asiatiska grejer ;D



men det behöver jag inte berätta till dig eller hur?



:P

2009-12-20 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0