Skärholmen

Hej hej!
Sorry för att jag inte skrivit något på hela dan, men plannerna ändrades på morgonen xD Efter frukosten när jag hade tänkt gå och blogga så ringde pappa och vi åkte till Skärholmen...och var borta till typ 4 sen åt vi lunch och jag diskade i hundra år x.x Iaf så tog jag några bilder :D!!!
Vi ska ju åka till Tandådalen och åka skidor :D!
De längst till höger enligt mig <.< Men de till vänster är snygga också xD
Jag fattar inte vad meningen med dekorationerna ovanför ingången är x.x? Folk kollar väl inte ens där? Okej förutom mig då XD
Köpte den rosa tröjan :D tycker den var skit söt xD
Och pappa köpte speciellt papper till mig :D Våra papper som jag har blir förstörda när jag målar...
XD kläder till skidresan, okej mitt face ser sjukt ut..pappa gjorde så att jag skratta!
Rosa fleece kofta, <.< jag älskar inte rosa om ni tror det. Färgen är ok.
Och som vanligt har pappa sin helt egna påse (den med choklad). Men jag ska vara ärlig <.< det var jag som tog allt i påsen längst till höger XD inte sååå mycket. Godis är gott <.<
Allt för nu!!!/Niggis

Kommentarer
Postat av: amandaaAAaa

Du är LÄSKIGT långt hår :O ...

2009-12-27 @ 17:29:17
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0