Nightmare?

God morgon
Egentligen så vaknade jag för typ 3 timmar sedan men vi har städat så jag har inte hunnit skriva än. Hur sov ni? Själv hade jag en "mardröm", kan inte fatta om det var en mardröm, men jag var hungrig i drömmen <.< så det var nog en mardröm och jag känner mig som en zoombie idag, verkligen trött. Kanske för att jag vaknade  två gånger under natten, en gång vid 4 tiden (orkde inte ens kolla på klockan) och sen 07.20 för att min fackade pappa skrek i telefon (han lämnar mamma kl 6 något till jobbet och ibland ringer han upp farmor och farfar i Uzbekistan så de hör aldrig så bra...), gisa om jag är sur på honom =_=" Han vet inte det, men han vet att jag är sur på honom och han är sur på mig för att jag skulle skicka ett brev från honom till någon snubbe men skrev något fel så han blev arg och jag blev ännu argare...
Idag vill jag plugga och kanske rita klart några ritningar så kommer nog inte gå ut (Hanna) men jag kommer försöka blogga ofta.
Lilla jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0