Lollipop <.<

Hiyyaaa XD!
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om <.> ni som inte har bloggar, ni vet inte hur svårt det är ibland att komma på något att skriva om xD Jag undrar hur Kenza, foki och de andra klarar sig så bra? De fuskar <.< helt enkelt haha XD I alla fall så har det varit en bra dag idag och jag hoppas att det ska bli kul i morgon. Vet fortfarande inte vad jag ska göra med mitt hår...Serine sa att hon kan låna ut sin locktång till mig men jag är 1. för lat för att hämta den 2. Jag kan väl göra något mer "vanligt" men fint, när det ändå bara blir familjen och sen mammas kompis och hennes dotter? Och ännu ett problem...när limmet på lösnaglarna torkar, blir det inte helt osynligt utan lite vitt.
NOOOOOO VAD SKA JAG GÖRA??!!!!! JAG SOM KÄMPAT MED DE I ÖVER 2 TIMMAR!!!!!! V__V
Jaja hoppas på ett inlägg till sen natti natti med mig :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0