Knäppisar XD!!

Haha Serine, Shakal, Niko, Fernando och någon mer (?) hade nog inget att göra XD Och yay! Jag ska vara med i andra avsnittet (alltså kommer jag också att inte ha något att göra <.<) x3!

Gjort av www.arshak.org
Obs!!! Ni är vittnen för att Arshak ska betala mig för att jag gör reklam åt honom <.<
Eternal Snow...Fullmoon wo Sagashite säger:
du får betala mig för att jag gör reklam åt dig <__<
Arshak =D // Snart händer det   säger:
aa
Eternal Snow...Fullmoon wo Sagashite säger:
du får betala mig för att jag gör reklam åt dig <__<
Arshak =D // Snart händer det   säger:
aa

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha ja, men det är så hon är ;)



Inga problem!



Jomenvisst, yoga it is! Och något gott kan din mormor, farmor och farfar ge mig när jag hälsar från dig. Haha! ;D

2009-12-28 @ 22:54:51
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Kissie är en tönt.



Men jag kan väl få en bulle eller något då? Haha

2009-12-28 @ 23:04:18
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0