Julklappar

Just det, glömde att berätta en sak xD Lyckost er vars pappor har tålamod...något som min farsa inte har så vi fick våra julklappar igår <.< (okej okej jag kunde inte låta bli att öppna mitt då!!!). Brorsan fick en stjärnkikare...som pappa tappade eller något ca två timmar senare och skylda på brorsan, så idag på morgonen åkte de och köpte en ny. En bättre...och en dyrare! Orättvist <.<!!! Jag kan också låta pappa ta sönder mina akvarellfärger (det var det jag fick) och sen köpa bättre och dyrare!!!!!!
(den nya)
Fattar typ 75% vad de vita, gel tubberna ska användas till...men tack iaf Serine och hennes mamma som försökt få in det i min dumma ärt hjärna <.<
Fick också ljus, bok, mascara, nagellack och läppglans från mina kompisar :D Tack tack och sorry för att min presenter sög...min plånbok kan faktiskt också ha en ekonomisk kris <.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0