I'm back!

Hej!
Jag är tillbaka xD Tack till Serine som ville att jag skulle blogga igen X3 och för att hon gjorde en ursnygg design till bloggen www.serine.se
Jag ska försöka skriva 3+ inlägg varje dag =D ( och det är ju lov, så det blir inte så svårt =S hoppas jag..) men besök och kommentera tack :D!
Har precis käkat middag som bestod av nudlar...onyttigt enligt en vis armen xD Men gott =D!
Nu ska jag försöka fixa julgranen lite grann eller hjälpa min klagande mamma -.- Min pappa är ute och käkar på resturang, min brorsa är för lat och mamma bakar så då får jag försöka "bygga upp" julgranen...
Jaja ses senare, haha!

Kommentarer
Postat av: Serine

Haha en viss armen jag ahah jag har redan byggt upp julgrannen ,är inte nöjd

2009-12-18 @ 21:09:33
URL: http://serine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0