Gårdagen

Här är en liten sammanfattning från gårdagen, min tråkiga måndag xD
Vi bakade kakor, som ska likna ägg:
Inte så lyckade, men det var första gången xD
Jag var ute med Hanna, Ida och brorsan.
Och av någon anledning, när vi var på väg hem från Maxi (Hanna och Ida hade köpt glass) så såg vi samma röda snygga bil som vi sett föra gången o_O..
Men den här gången tog vi en närmare titt....
Senare på kvällen fixade jag naglarna
Men jag blev inte så nöjd med hur det blev V_V"
Sorry för sån skit kvalite X_X"

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan,



Oj jag vet faktiskt inte, jag har inte jobbat så mycket med just akvarell. Men jag gissar på att det kan ha att göra med om du vill blanda olika färger så kanske dom hjälper till på något vis. Testa! Ha en fin jul

2009-12-23 @ 12:37:38
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0