Gakuen Alice!

OMG!!
Jag gick nyss in i en manga hemsida och min favorit manga Gakuen Alice, brukar alltid vara typ näst sist eller sist på populäraste manga. Först såg jag att de platserna var upptagana av några andra serier och blev ledsen för att jag trodde att den sjunkit längre ner. Men nej...DEN ÄR 1:A!!!! DEN HAR SLAGIT NARUTO YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En av de roligaste episoderna i Gakuen Alice är definitivt ep 16 :D men hela mangan/animen är hela tiden skit rolig xD Ni kanske inte fattar vad som händer >-< Man ska kolla/läsa hela...
Innehåll:

Best friends Mikan and Hotaru grew up in a small town in the remote countryside. When Hotaru moves to a school for geniuses in Tokyo, Mikan misses Hotaru so badly that she decides to travel to Tokyo herself to find Hotaru. She finds Hotaru in a school called "Alice Academy," and finds that the school is actually for people with special powers called "Alices." Narumi-sensei, a teacher at the school, discovers that Mikan also happens to have a very rare Alice, and Mikan is admitted into the academy where she immediately meets Natsume and Ruka. There she not only finds true friends, but love, and a life that she will never forget. However, she and her new friends have to climb ginormous obstacles if they are to ever find real happiness.

 

Hoppas ni förstår engelska, orkar inte översätta. Men om någon vill så får jag väl göra det iaf v.v (min end är inte så bra men jag klarar nog av det xD).


Kommentarer
Postat av: Pinky

Spana in veckans lookbook på bloggen. Vilken är din favorit?

http://piinkys.blogg.se/2009/december/veckans-lookbook.html

2009-12-29 @ 16:08:44
URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0