Fullt upp här hemma igen >.<

Hej hej :D Vi har mycket att göra här hemma (laga en massa mat...mums =D) så därför kommer uppdateringen kanske inte vara så bra och det är ju trots allt nyår idag >_< Vi har varit och handlat en massa mat+ett par handskar för någon timma sedan och nu så hjälper jag mamma och Ela (förkortning på Elvira) med salladerna och allt, fast jag har rymt ur köket för nu <.<
Min mamma :D
Konstiga frukter(?) jag såg :O De rosa ser goda ut xD
Handskarna som vi köpte till mig. Egentligen så är de för män <.< Men who cares? De är ju ok. Och rosa skulle inte passa med mina jackor och så...
Allt för nu :D!

Kommentarer
Postat av: Cheyenne

Gott nytt år i några timmarsförskott XP .. fattar varför folk blir beroende av din blogg så ginmla bra ;O , gjorde det ont att PIERCHA sig ? ^^

2009-12-31 @ 21:32:20
URL: http://rasafageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0