Bloggerskor/bloggare

Vem tycker ni?
Foki för min del, hennes blogg är intressant :D Jag gillar också Kenza men om jag måste väla en, så är det Foki.
Mellan de väljer jag Dessie, för att Kissie är definitivt elakare. Dock så är Kissies blogg intressantare att läsa en Dessies som knappt uppdaterar...
Enkelt Paow, jag har aldrig varit intresserad av Amirs blogg. Paow är ok och hennes blogg är också ok XD
Lite svårt, men Krille är ju skit snygg <.< Så jag tar Krille, har kanske läst Dennis blogg 2 gånger...och ni Denns älskare där ute, läs inte det här: Enligt mig, ser han ut som en bög, sorry men han gör >-<!
Egoina xD Hennes blogg är skit rolig och Stinalee har sjunkit enlig mig, men hon är väl upptagen med bebisen X3
Har knappt läst Elins blogg, men jag tycker ändå att Linda är ur duktigt på make-up och annat :D!
Sen har jag inga bilder men:
Bilja och Tessisen vs Krystaldream
Bilja och Tessisen, har inte sett så mycket av Sophies (Krystaldreams) photoshopade bilder, men Bilja och Tessisen är duktiga :D
Falsksanning vs Hotgossip
Båda <.> Men läser mest F.S blogg :D

Andra bra bloggar :D!!!
www.moalisas.se
www.serine.se
www.pimpxprincess.blogg.se

Kommentarer
Postat av: amandaaAAaa

Kissie vs. Dessie är ju nästan småsvårt, pga att de härmar varandra hela tiden. Gör likadana inlägg osv.. Plus att båda två säger att de inte är fjortisar, men de är ju egentligen sveriges största fjortisar! huhu skrattretande :)

2009-12-27 @ 17:27:44
URL: http://amandaluu.blogg.se/
Postat av: Moa-Lisa

Men åh, tack så mkt! =)<3

2009-12-27 @ 18:50:38
URL: http://moalisas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0