Alltid kul att chatta med Serine xD!!!

DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
Brittany Murphy har dött
Merry Christmas säger:
ah ja I know >-<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
hon har hånglats med emi >_>
Merry Christmas säger:
vet halv som halv vem hon är..
X__X
<_< du är glad va
din elaka lilla flicka
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
nej
Merry Christmas säger:
MAN FÅR INTE DÖDA MÄNNSIKOR!!!
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
ja ggiladede henne faktiskt
Merry Christmas säger:
DET DÄR VAR ELAKT GJORT SERINE, DET VAR BARA LITE HÅNGEL!
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
hon va me i mina favorti filmer
Merry Christmas säger:
<_<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
JAG DIGGA HENEN XD
Merry Christmas säger:
Xdd
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
PLUS DET VAR INNAN JAG TRÄFFADE HONOM   20003 >_>
2003
Merry Christmas säger:
XDD
<_<
stiiill <.<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
>_> you are mean
Merry Christmas säger:
du menar innan ni blev kära
då blommorna öppnades runt er
molnen försvann och solen utstrålade värme
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
>_>
Merry Christmas säger:
ni skrattade
ni log
ihop
HAHHAHAAH XDDD
sorry XDDD
'
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
@_@
YOU ARE SOO DEAD TOMORROWW !!!
Merry Christmas säger:
XDDD
han kollar på dig med vacker tindrande ögon
I wanna dance säger:
din onda kvinna >_>
Merry Christmas säger:
du ler strålande mot honom och ni springer runt på den där vackra blomster platsen
Du kan inte ta mig emi, hihihi, säger och springer iväg
hehe änta du bara, han springer efter dig
HAHAAHHAHAHAH HHAHAHA XDDDDD
I wanna dance säger:
?!?!?! VI TRÄFFADES PÅ EN CLUB!! HA NBLEV SKJUTEN JAG RÄDDADE HONOM EFTERSOM JAG ÄR KIRURG !!
Merry Christmas säger:
...
I wanna dance säger:
XD
Merry Christmas säger:
okej okej jag ändrar den söta kärleks historien dååå
han kollar upp och det röda kärleks vackra blodet bara rinner
du håller hans hand
-DÖ INTE EMI!!!
-Jag ska inte...släp bara inte taget
han ser kvinnan han har letat efter <.< människorna ser ljusen inom er
HAHAHAHA XDDDDD
I wanna dance säger:
DU  ÄR DÖD !! xd'
Merry Christmas säger:
<_< tryy
ser kärleken blomstra inom era hjärtan
ta form, till vackra änglar
hans ögonlock stängs försiktigt, du ger itne up
men det är för sent
du vill inte lämna honom
tar kniven och sticker den rakt i hjärtat
XDDD ADJÖ SERINE!
I wanna dance säger:
NIGGIS DU ÄR OND
VF DÖDADE DU MIG !!!
Merry Christmas säger:
buahahah X333
för att han dog  ??
okej okej jag ändrar igen dåå!!
men kniven missar!!
I wanna dance säger:
NEJ JA GRÄDDADE HONOM !
Merry Christmas säger:
du skriker och gråter
ser hans vackra vita stjäl lämna dig
flyga ner till helvetet, där emi fötjänar sin plats
du vaknar upp i sjukhuset
ser honom, inbillar dig
ensam, sorgsen och med tårat är du kvar på vår mörka jord <.<
du hamnar kort däefter på ett menatalsjuhus, sen skaffar in 17 katter som är dina så kallade "barn" varav sen största och fettaste katten är salya boggen <.< och du går bara upp från soffan för att ge de mat
tja, snip snap slut så var den dumma sagan slut =D!!
I wanna dance säger:
dumma sagan ha ?
ska publicera den på bloggen
Merry Christmas säger:
<-< den ska in på min blogg
O härmapa
I wanna dance säger:
du är härmis >_>
Merry Christmas säger:
<_< jag tänkte det förre dig!1
I wanna dance säger:
nee
jag tänkte göra det igår!!
Merry Christmas säger:
<_<
den fanns inte en igår!
I wanna dance säger:
jag tänkte göra idag
Merry Christmas säger:
<-< jag tänkte göra i går kl 11:59
I wanna dance säger:
jag tänkte göra det klocka 9
Merry Christmas säger:
<_<
jaja okej du var kaaaanske före!!
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
Brittany Murphy har dött
Merry Christmas säger:
ah ja I know >-<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
hon har hånglats med emi >_>
Merry Christmas säger:
vet halv som halv vem hon är..
X__X
<_< du är glad va
din elaka lilla flicka
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
nej
Merry Christmas säger:
MAN FÅR INTE DÖDA MÄNNSIKOR!!!
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
ja ggiladede henne faktiskt
Merry Christmas säger:
DET DÄR VAR ELAKT GJORT SERINE, DET VAR BARA LITE HÅNGEL!
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
hon va me i mina favorti filmer
Merry Christmas säger:
<_<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
JAG DIGGA HENEN XD
Merry Christmas säger:
Xdd
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
PLUS DET VAR INNAN JAG TRÄFFADE HONOM   20003 >_>
2003
Merry Christmas säger:
XDD
<_<
stiiill <.<
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
>_> you are mean
Merry Christmas säger:
du menar innan ni blev kära
då blommorna öppnades runt er
molnen försvann och solen utstrålade värme
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
>_>
Merry Christmas säger:
ni skrattade
ni log
ihop
HAHHAHAAH XDDD
sorry XDDD
'
DEVIL IN A HUMAN BODY!!!! säger:
@_@
YOU ARE SOO DEAD TOMORROWW !!!
Merry Christmas säger:
XDDD
han kollar på dig med vacker tindrande ögon
I wanna dance säger:
din onda kvinna >_>
Merry Christmas säger:
du ler strålande mot honom och ni springer runt på den där vackra blomster platsen
Du kan inte ta mig emi, hihihi, säger och springer iväg
hehe änta du bara, han springer efter dig
HAHAAHHAHAHAH HHAHAHA XDDDDD
I wanna dance säger:
?!?!?! VI TRÄFFADES PÅ EN CLUB!! HA NBLEV SKJUTEN JAG RÄDDADE HONOM EFTERSOM JAG ÄR KIRURG !!
Merry Christmas säger:
...
I wanna dance säger:
XD
Merry Christmas säger:
okej okej jag ändrar den söta kärleks historien dååå
han kollar upp och det röda kärleks vackra blodet bara rinner
du håller hans hand
-DÖ INTE EMI!!!
-Jag ska inte...släp bara inte taget
han ser kvinnan han har letat efter <.< människorna ser ljusen inom er
HAHAHAHA XDDDDD
I wanna dance säger:
DU  ÄR DÖD !! xd'
Merry Christmas säger:
<_< tryy
ser kärleken blomstra inom era hjärtan
ta form, till vackra änglar
hans ögonlock stängs försiktigt, du ger itne up
men det är för sent
du vill inte lämna honom
tar kniven och sticker den rakt i hjärtat
XDDD ADJÖ SERINE!
I wanna dance säger:
NIGGIS DU ÄR OND
VF DÖDADE DU MIG !!!
Merry Christmas säger:
buahahah X333
för att han dog  ??
okej okej jag ändrar igen dåå!!
men kniven missar!!
I wanna dance säger:
NEJ JA GRÄDDADE HONOM !
Merry Christmas säger:
du skriker och gråter
ser hans vackra vita stjäl lämna dig
flyga ner till helvetet, där emi fötjänar sin plats
du vaknar upp i sjukhuset
ser honom, inbillar dig
ensam, sorgsen och med tårat är du kvar på vår mörka jord <.<
du hamnar kort däefter på ett menatalsjuhus, sen skaffar in 17 katter som är dina så kallade "barn" varav sen största och fettaste katten är salya boggen <.< och du går bara upp från soffan för att ge de mat
tja, snip snap slut så var den dumma sagan slut =D!!
I wanna dance säger:
dumma sagan ha ?
ska publicera den på bloggen
Merry Christmas säger:
<-< den ska in på min blogg
O härmapa
I wanna dance säger:
du är härmis >_>
Merry Christmas säger:
<_< jag tänkte det förre dig!1
I wanna dance säger:
nee
jag tänkte göra det igår!!
Merry Christmas säger:
<_<
den fanns inte en igår!
I wanna dance säger:
jag tänkte göra idag
Merry Christmas säger:
<-< jag tänkte göra i går kl 11:59
I wanna dance säger:
jag tänkte göra det klocka 9
Merry Christmas säger:
<_<
jaja okej du var kaaaanske före!!
Jag är Merry Christmas och Serine är I wanna dance(Devil in a human body är också serine) xD och vi brukar retas att hon har 17 barn och att eminem är hennes make <.<!!!

Kommentarer
Postat av: SERINE.SE

AHAHAH NIGGIS JAG TRODDE INTE ATT DU SKULLE SKRIVA DET OM BRITTAN :o DIN ?!?! HAHAHAH MI NMAN JAG ÄR STOLT!

2009-12-21 @ 00:42:14
URL: http://SERINE.SE
Postat av: Serine

VVIISST JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMMÖR >_> MIN MAN MINA REGLER :] JAG ERKÄNNER JAG DÖDADE BRITTAN... :o

2009-12-21 @ 00:43:05
URL: http://serine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0