27/12-09

God morgon...någon är trött som vanligt X_X"
Men igår somnade jag bara vid 3 xD Kunde inte sova...så jag 1. Kladdade på mitt fönster med smink. 2. Drog upp benen så högt jag kunde på väggen 3. Det värsta jag gjorde...jag ville prova att ha en lösnagel så jag öppnade limmet och det var SUPER GLUE!!! T-T Jag hatar hatar hatar super lim...nu har jag det igen på händerna v.v Kl 3 på kvällen rusade en galen tjej till toaletten <.< och så har jag en liten lim fläck på sängen x.x Jag fick värsta paniken när jag i mörkret på sängen kände lukten och inte såg om limmet hade kommit på nageln xD Och då såg jag att mitt finger var blött...
Vet inte om jag kommer våga ha lösnaglarna nu x.x Tänkte ha de på Nyår. Och igår upptäckte jag att av någon anledning finns det 12 håll för naglarna i förpackningen och i varje ligger det ett par (alltså 2 styck). Så jag var typ som...WTF??!! Människor har väl 10 fingrar, enligt vad jag minns...

Kommentarer
Postat av: Moa-Lisa

Hihi!^^ Är du med i veckans blogg nu eller? =)

Krmar!

2009-12-27 @ 11:41:37
URL: http://moalisas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0