X__X Bored XD Obs!!!: Typ första inlägget [tyyyp]!

Heeeej xD!
har inget att göra =S ( >__> Inga ryska läxor kanske??) <_< [=_=" haaatar ryska V_V] Aja, tänkte kanske rita klart min bild av penelope Cruiz :D Och göra lite nytta xD Och fixa naglarna :3 Roligare än läxor >.< fast jag mååste göra de V__V... Aja, åt middag nyss, potatismos och biff m.m och var hemma hos Serine tidigare idag :D hade kul xD Vi gjorde några tester och mellan fjortiz och emo blev jag mest emo som tur är X3 och så hjälpte hon mig med bloggen :DDD xDDD Och min lilla " Cupcake-family" xD Taaack Serine <3 ^w^
Hej då <.< >.> för nu, buahahahahah >XDD

Kommentarer
Postat av: serine [ <3 ]

hahah din design blev ju bra xD

2009-08-10 @ 20:24:13
URL: http://seliine.blogg.se/
Postat av: @ynuur

haha bloggen är ju bra..;D

2009-08-19 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0