Peruk-dagen! Skolans första dag!!

xDD Måste dra snart...men i alla fall, i onsdags tror jag o-o nej förresten mycket tidigare än så var jag med Serine och Kaotar, vi hade skit kul xDD Speciellt i Impulse house. Så här är den enda bild jag har ( från Serine some vanligt xD) från Impulse house där vi provade peruker xDD och i dag var det skolans första dag, vi fick två nya i klassen ( rohit gick här för länge sedan, sen slutade han @__@ så jag kan  inte kalla honom ny enlig mig iaf) Var så kul att träffa Mario, Moa, Serine, Kaotar, Frida och Rinusha i dag :DDD Hade saknat de skiiiit mycket X3333
Man kanske märker hur glad jag är på sista bilden av de två o-o''


Serine, Kaotar och jag xDDD



jag påväg till Kina gungan efter vår 30 minuters lektion XDD


Måste dra nu!! O-o Mamma kommer mörda mig snart XDD
God natt @_@
Paaaai
Niggis

Kommentarer
Postat av: Serine

YAY parukdagen ! :D<3

2009-08-20 @ 15:10:12
URL: http://seliine.blogg.se/
Postat av: Niggis

X333 Affro-serine!! :D -inget rasistiskt menat x.x -

2009-08-20 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0