Nails <3

Yo! xD

Ska snart äta middag, sen taekwondo T-T sen hem, kanske äa något igen <.< sen kolla på film eller bara data =D!!!! Iaf så ville jag visa upp mina naglar för typ en vecka sedan  =SMen glömde <..< Jaja nu får ni se xDD
                      

                                     Förre ~~


                                     Efter ~~ X3



:DD Blev riktigt söta ( enligt mig :P) Kommentera!!!! xDD
Kom hem från skolan fö typ 40 min sen =S ..eller kanske mycket mer förresten xD Vi träffade Ali på vägen hem ( i betyder Kaotar och jag, hon skulle till Fittja för att köpa ett halsband eller så, av guldalltså xDD eller något) X__X OCH GISSA VAD HAN SA TILL MIG????!!!
Samtalet ....:
Ali : Jaså Nigina ( vi står oc väntar på tåget )
Jag : Jaså Ali X_X
Ali : Jag hörde vem killen du gillar är ( eller något i den stilen )
Jag : VA??!! Vilken kille???!!
Ali: En vis person talade om det för mig.
Jag : -kollar elakt på Kaotar, Kaotar backar jag kommer efter med händerna mot hennes hals- Var det du -.-"???
Kaotar: nej jag lovat det var inte jag >__>
Jag: Aliiii säg vem det var som sa det!!! och vilken kille!!!!!!???

I slutänden sa han inget, trots att jag lovar och svär på att jag inte gillar någon just nu 0.0...mario och serine+mois är döda på måndag <.< vänta ni bara!!!!

Sayonara <3
Niggis
~0[^-^]0~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0