Min söndag :3/ Baka kaka XD

Sunday night xD!!!!

Idag har jag latat mig mest faktiskt xD Men kl 4 åkte vi till min mammas kompis för hennes dotter lilla Emma fyllde ett år :3 Hon var så söt =DDD Men jag hade rätt tråkigt där faktiskt, allt jag hade att göra var: äta, dricka, mer äta...., svara på frågor om skolan och sånt x.x  tjuvlyssna på vad mina föräldrar och några fler kompisar till mamma pratade om xD Medans min brorsa var med Modestas =S och Pavel ( mammas kompisars söner....x..x )
Vi kom hem halv 9 typ skulle jag tro xD
Tidigare i dag kollade jag på Corpse Bride :O Var riktigt bra, tyckt bara synd om den där döda bruden ;_;
I morn är det skola också C__C Fast jag börjar 10:10 =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD xDD
Oh just det....
Jag var på en tjejs blogg, och hon sa att Shojo stars SISTA NUMMER KOMMIT UT!!! DE SKA INTE SKRIVA FLER NUMMER!!! TTTTTTTTTTTTTT_____TTTTTTTTTTTT
Sayonara Shojo stars, jag kommer sakna Gakuen Alice som ni skrev V_V
Sayonara




( för de som inte vet vad Shojo stars var så ska jag tala om det :S Det var en manga tidning som kom ut en gång i månaden )

Ska gå och lägga mig snart men ville bara visa upp lite bilder, 1. från igår när jag bakade en kaka och 2 muffins xD


Blev inte så lyckat xD


Var så mycket disk också T-T



Och här är några bilder på min outfit till festen :3




Kan ni se vad det är fär en bild på min tröja? Märkte inte den förren min pappa nämde det
några timmar efter att jag köpt den xD Trodde det bara var typ olika färger ( blå silver och svart) för att
få den att verka cool och snygg =S
( ansiktet blev suddigt btw ;_;)


( här ser ni kanske, typ en sån där baby som skjuter kärlekspilar xDD)


Dags att sova!!!
God natt :3
Niggis ~0[^-^]0~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0